NU UDVIDER VI IGEN VORES TEAM​

Vi elsker engagerede og kompetente medarbejdere, der er med til at styrke og udvikle NORDIC TOURS. Efter corona har vi oplevet et stærkt comeback. Vi har efter Corona onboardet 15 fantastiske kolleger. Vi mangler fortsat 2-3 friske og ambitiøse kolleger, der vil være med til at udvikle og vækste firmaet. Derudover vil vi altid gerne modtage uopfordrede ansøgninger - også til en spændende 2-årig elevuddannelse eller måske den nye 2½ årige trainee uddannelse inden for rejsebranchen i samarbejde med Erhvervsakademiet DANIA i Randers - forhør dig direkte hos DANIA. NORDIC TOURS er en af Danmarks mest respekterede arbejdspladser inden for turismeerhvervet. Lad os høre, hvad du kan byde ind med! 

LEDIGE STILLINGER 

 

SÆLGER / KEY ACCOUNT MANAGER

Vi kommer i løbet af året til at ansætte 1-2 Key Account Managers. Du forventes først og fremmest at være tysktalende, udadvendt, innovativ og serviceminded.

Relevante sprog udover dansk og tysk er først og fremmest engelsk. Du kommer til at arbejde med aktiv bearbejdning af kunder - både telefonisk og skriftligt. Et par gange om året kan der blive tale om messer og kundebesøg i ind- og udland. Som kundeansvarlig for dine Key Accounts arbejder du selvstændigt med turforslag og tilbud og mailings og indgår evt. i årets katalogproduktion.  

Brancheerfaring fra Incoming, bus- eller hotelbranchen vil være en fordel - men ikke noget krav. Kørekort B (almindelig bil) forventes. Send din ansøgning til Birthe Gierlevsen, Head of Groups bg@nordictours.dk

 

BOOKING OG SALGSBACKUP / OPERATIONS MANAGER

Vi forventer ydeligere at få brug for 1-2 skarpe Operations Managers. Du er først og fremmest struktureret, løsningsorienteret, sprogstærk og serviceminded. Relevante sprog udover dansk er primært tysk og derudover engelsk og hollandsk. Du kommer til at arbejde telefonisk og skriftligt med booking og gennemførelse af rejser for vores B2B partnere i ind- og udland. Som Operations Manager indgår du i team med vores Key Account Managers og elsker at være den, der har det kølige overblik og styr på alle detaljer. Derudover kommer du hurtigt til at arbejde som salgsbackup for det pågældende team.  
Ansøgning sendes til Birthe Gierlevsen, Head of Groups. Der er ingen konkret ansøgningsfrist - men skriv allerede i dag til Birthe om, at du er interesseret  - send til bg@nordictours.dk. Husk at vedhæfte relevante papirer og anbefalinger.
 

NYE STILLINGSOPSLAG I HHV. ØKONOMI og INDKØB
 

Vores økonomiafdeling er den næste, der skal styrkes. Måske er du også "crazy about numbers"? I så fald skriv til økonomichef Marianne Duus md@nordictours.dk allerede nu. 

Ligeledes forventer vores indkøbsafdeling en udvidelse senere på året. Så hold øje med denne side, hvis du går med tanker om jobskifte. I så fald er det Michael Nissen, du skal have fat i på mn@nordictours.dk.

ELEVER / PRAKTIKANTER / TRAINEES 

Vi har stor erfaring med at uddanne elever og giver gerne dig en attraktiv 2-årig kontoruddannelse eller et 2½-årigt traineeship inden for branchen - sidstnævnte er en ny uddannelse i samarbejde med Erhvervsakademi DANIA i Randers. Begge uddannelser kan sagtens ende med et tilbud om fastansættelse og spændende karriereforløb hos NORDIC TOURS. Ansøgning hurtigst muligt til Marianne md@nordictours.dk

 

HVAD TILBYDER VI - OG HVAD ER DIT NÆSTE SKRIDT?


For alle ansøgere gælder det, at vi tilbyder et dynamisk og attraktivt arbejdsmiljø i grønne omgivelser i Frichsparken lige ved Ringgaden og Brabrandstien. Du finder os ved springvandet lige over café MiB. Vi har et erfarent team på snart 40 medarbejdere. Hos os kan du arbejde selvstændigt, få fleksibel arbejdstid, frihed under ansvar, pensionsordning og sundhedssikring - og sidst men ikke mindst stærke værdier og udviklingsmuligheder i en attraktiv branche!

Uopfordrede ansøgninger og CV sendes til Marianne Duus md@nordictours.dk. Vedhæft relevante eksamenspapirer, udtalelser og referencer og skriv, hvilken stilling du ønsker at søge og fremhæv, hvorfor vi lige skal vælge dig. 

 

HVORFOR ARBEJDE HOS NORDIC TOURS?

Vores internationale team arbejder kontinuerligt sammen om strategi, kundepleje og nye innovative produkter. Som medarbejder er du derfor med til at forme vores virksomheds fremtid. På studieture lærer du vores spændende destinationer at kende og får på den måde nogle fantastiske produkter ind under huden.

Vi har et godt arbejdsmiljø på hovedkontoret i Frichsparken, hvor vi har udsigt over Århus Å og er i gåafstand fra centrum. Har du lyst, kan du deltage i løb, strikkeklub, padeltennis og fredagsbar - se mere under Medarbejderaktiviteter. Flextid gør det muligt individuelt at tilpasse arbejdstiden i hverdagen. Vi er omfattet af en overenskomst mellem REJSA og Krifa - så vi har ordnede forhold og styr på pensionsordning, ekstra trivselsdage m.m.