NU UDVIDER VI IGEN VORES TEAM​

Vi elsker engagerede og kompetente medarbejdere, der vil være med til at styrke NORDIC TOURS og udvikle virksomheden. Vi har i sæson 2022 oplevet et stærkt comeback og forventer et mindst lige så travlt 2023. Vi har i løbet af indeværende år budt velkommen til hele 10 nye dejlige kolleger. Vi forventer her i vinterhalvåret at få behov for en række medarbejdere inden for f.eks. Salg og Operations, Indkøb, Økonomi eller Marketing, så hold øje med siden her eller send allerede nu din uopfordrede ansøgning til én af Danmarks bedste og mest respekterede arbejdspladser inden for turismeerhvervet og B2B incoming. 

LEDIGE STILLINGER 

MARKETING MEDARBEJDER / DELTID

Vi har behov for at en kreativ og struktureret teamplayer der kan sætte mere struktur på opdatering og vedligeholdelse af hjemmeside samt udarbejdelse af katalog og nyhedsmailings. Vi er også positive over for en praktikant til samme. Kendskab til Dynamic Web, Mailchimp, InDesign m.m. vil være en stor fordel. Hvis du udover dansk som modersmål tillige er stærk i f.eks. engelsk og tysk - er det endnu bedre.  

ØKONOMIMEDARBEJDER / ACCOUNTANT 

Til vores økonomiafdeling forventer vi at få behov for en dygtig og serviceminded kollega. Sammen med 2 kollegaer og økonomichefen kommer du til at arbejde med debitor- og kreditorbogholderi, kontrol af købsfakturaer, arbejde med salgsstatistikker, analyser af dækningsbidrag m.m. Kendskab til Microsoft Dynamics NAV, PowerBI, Document Capture, Excel samt godt engelsk er en absolut fordel.

INDKØBER / OPERATIONS MANAGER 

Vi søger en struktureret Operations Manager til indkøb. Contracting har en central funktion som firmaets maskinrum. Dine ansvarsområder er primært at assistere de to Contract Managers med forhandlinger, analyser og statistikker samt at opdatere det centrale system med indkøbspriser, allotments og betingelser. Du forventes at være erfaren bruger af Excel og have kendskab til Microsoft Navision. Du må gerne være nysgerring på IT og have fokus på optimering af processer. Dansk på modersmålsniveau og engelsk på højt niveau. Du skal have overblik og kunne prioritere - og endelig er du en god teamplayer. 

SÆLGER / KEY ACCOUNT MANAGER

Vi forventer at få brug for en eller flere Key Account Managers i hhv. vores gruppe- eller FIT afdeling. Du forventes først og fremmest at være udadvendt, sprogstærk, innovativ og serviceminded. Relevante sprog udover dansk er engelsk, tysk, hollandsk og fransk. Du kommer til at arbejde med aktiv bearbejdning af kunder - både telefonisk og skriftligt - samt på messer og kundebesøg i ind- og udland. Som kundeansvarlig for dine Key Accounts arbejder du selvstændigt med turforslag og tilbud, mailings og katalogproduktion.  

 

OPERATIONS MANAGER / BOOKING OG SALGSBACKUP

Vi forventer at få brug for en eller flere skarpe Operations Managers - hhv. i gruppe- eller FIT-afdelingen. Du forventes først og fremmest at være struktureret, løsningsorienteret, sprogstærk og serviceminded. Relevante sprog udover dansk er primært engelsk, tysk og hollandsk. Du kommer til at arbejde telefonisk og skriftligt med booking og gennemførelse af rejser for vores B2B partnere i ind- og udland. Du kommer til at indgå i team med vores sælgere og elsker at have det kølige overblik og styr på detaljerne.

ELEVER / PRAKTIKANTER / TRAINEES

Vi har stor erfaring med at uddanne elever og giver dig gerne en grundig 2-årig kontoruddannelse eller et skræddersyet traineeship inden for branchen. Uddannelsen kan sagtens ende med et tilbud om fastansættelse og spændende karriereforløb hos NORDIC TOURS.

HVAD TILBYDER VI - OG HVAD ER DIT NÆSTE SKRIDT?

For alle ansøgere gælder det, at vi tilbyder et dynamisk og attraktivt arbejdsmiljø i grønne omgivelser i Frichsparken lige ved Ringgaden og Brabrandstien. Du finder os ved springvandet lige over café MiB. Vi har et erfarent team på snart 35 medarbejdere. Her kan du arbejde selvstændigt, få fleksibel arbejdstid, frihed under ansvar, pensionsordning og sundhedssikring - og sidst men ikke mindst stærke værdier og udviklingsmuligheder i en attraktiv branche!

Vi har ikke sat nogen egentlig ansøgningsfrist på nogen af stillingerne. Hvis du sender den rigtige ansøgning, kan det være dig vi ansætter. Ansøgning og CV sendes til Marianne Duus md@nordictours.dk. Vedhæft relevante eksamenspapirer, udtalelser og referencer og skriv, hvilken stilling du ønsker at søge og fremhæv, hvorfor vi lige skal vælge dig. 

HVORFOR ARBEJDE HOS NORDIC TOURS?

Vores internationale team arbejder kontinuerligt sammen om strategi, kundepleje og nye innovative produkter. Som medarbejder er du derfor med til at forme vores virksomheds fremtid. På studieture lærer du vores spændende destinationer at kende og får på den måde nogle fantastiske produkter ind under huden.

Vi har et godt arbejdsmiljø på hovedkontoret i Frichsparken, hvor vi har udsigt over Århus Å og er i gåafstand fra centrum. Har du lyst, kan du deltage i løb, strikkeklub, padeltennis og fredagsbar - se mere under Medarbejderaktiviteter. Flextid gør det muligt individuelt at tilpasse arbejdstiden i hverdagen. Vi er omfattet af en overenskomst mellem REJSA og Krifa - så vi har ordnede forhold og styr på pensionsordning, ekstra trivselsdage m.m.