NU UDVIDER VI IGEN VORES TEAM​

Vi er på udkig efter engagerede, kompetente og motiverede medarbejdere, der vil være med til at styrke NORDIC TOURS og kollektivt vækste og udvikle virksomheden. Vi oplever aktuelt et stærkt comeback her i sommeren 2022 og forventer et endnu mere forrygende 2023. Vi har i foråret 2022 budt velkommen til 6 nye dejlige kolleger. Vi forventer hen over sensommer og efterår 2022 at få behov for yderligere 7-8 medarbejdere inden for stort set alle afdelinger - både Salg, Operations, Indkøb, Økonomi, IT-support og Marketing, så hold øje med siden her og send allerede nu din ansøgning til én af Danmarks bedste og mest respekterede arbejdspladser inden for turismeerhvervet. 

LEDIGE STILLINGER 

MARKETING MEDARBEJDER / DELTID - gerne ansøgning ASAP! 

Vi har behov for igen at få sat struktur på opdatering og vedligeholdelse af hjemmeside samt udarbejdelse af katalog og nyhedsmailings. Vi har brug for en kreativ, effektiv og struktureret teamplayer - i første omgang på deltid. Vi er også positive over for en evt. praktikant. Kendskab til Dynamic Web, Mailchimp, InDesign m.m. vil være en stor fordel. Hvis du udover dansk som modersmål tillige er stærk i f.eks. engelsk og tysk - er det endnu bedre. Ansøgning gerne senest 20. august 2022. 

IT-ADMINISTRATOR / DELTID - gerne ansøgning ASAP!

Vi har brug for en deltids IT-supporter/administrator. Du er f.eks. datalogi- eller datamatikerstuderende og har lyst til et studiejob 5-6 timer om ugen. Du vil generelt kunne tilrettelægge din arbejdstid fleksibelt - f.eks. en formiddag eller eftermiddag om ugen og derudover efter behov ved planlagte opgaver - eller akutte problemer. Opgaverne er eksempelvis: Oprettelse af nye brugere, klargøring og opdatering af arbejdsstationer, telefoni, opsætning af bærbare, løbende vedligehold samt mere praktiske ting som indkøb af headsets, nye bærbare, printertoner m.m. Du vil komme til at lede vores interne IT-gruppe og være med til at træffe beslutninger om datasikkerhed, netværk, IT-leverandører m.m. samt om virksomhedens design af fremtidige IT-løsninger m.m. Ansøgning gerne senest 20. august 2022. 

ACCOUNTING / ØKONOMIMEDARBEJDER

Til vores økonomiafdeling forventer vi senere på året at søge en dygtig og serviceminded kollega. Sammen med 2 kollegaer og økonomichefen kommer du til at arbejde med debitor- og kreditorbogholderi, kontrol af købsfakturaer, arbejde med salgsstatistikker, analyser af dækningsbidrag m.m. Kendskab til Microsoft Dynamics NAV, Document Capture, Excel samt godt engelsk er en absolut fordel.

CONTRACTING OPERATIONS MANAGER / INDKØB

Vi søger en struktureret Operations Manager til indkøb. Contracting har en central funktion som firmaets maskinrum. Dine ansvarsområder er primært at assistere de to Contract Managers med forhandlinger, analyser og statistikker samt at opdatere det centrale system for indkøbspriser, allotments og betingelser. Du forventes at være erfaren bruger af MS Office - især Excel - og have kendskab til Microsoft Navision. Du må gerne være nysgerring på IT og have fokus på optimering af processer. Dansk på modersmålsniveau og engelsk på højt niveau. Du skal have overblik og kunne prioritere - og endelig er du en god teamplayer. Ansøgningsfrist 31. august.

SALGSMEDARBEJDERE / KEY ACCOUNT MANAGERS 

Vi søger 2-3 nye Key Account Managers i hhv. vores gruppe- eller FIT afdeling. Du forventes først og fremmest at være udadvendt, sprogstærk, innovativ og serviceminded. Relevante sprog udover dansk er engelsk, tysk, hollandsk og fransk. Du kommer til at arbejde med aktiv bearbejdning af kunder - både telefonisk og skriftligt - samt på messer og kundebesøg i ind- og udland. Som kundeansvarlig for dine Key Accounts arbejder du selvstændigt med turforslag og tilbud, mailings og katalogproduktion. Ansøgningsfrist 31. august. 

OPERATIONS MANAGERS / BOOKING OG SALGSBACKUP

Vi opslår 2-3 stillinger som Operations Managers - hhv. i gruppe- eller FIT-afdelingen. Du forventes først og fremmest at være struktureret, løsningsorienteret, sprogstærk og serviceminded. Relevante sprog udover dansk er primært engelsk, tysk og hollandsk. Du kommer til at arbejde telefonisk og skriftligt med booking og gennemførelse af rejser for vores B2B partnere i ind- og udland. Du kommer til at indgå i tæt teamsamarbejde med vores sælgere og sætter en ære i at have det kølige overblik og styr på detaljerne. Ansøgningsfrist 31. august. 

TRAINEES / ELEVER / PRAKTIKANTER

Endelig har vi stor erfaring med at uddanne elever og giver dig gerne en grundig 2-årig kontoruddannelse inden for branchen. Uddannelsen kan sagtens ende med et tilbud om fastansættelse og spændende karriereforløb hos NORDIC TOURS. 


For alle ansøgere gælder det, at vi tilbyder et dynamisk og attraktivt arbejdsmiljø i grønne omgivelser i Frichsparken lige ved Ringgaden og Brabrandstien. Vi har et erfarent team på aktuelt 30 medarbejdere. Her kan du få fleksibel arbejdstid, frihed under ansvar, pensionsordning og sundhedssikring - og sidst men ikke mindst stærke værdier!

Ansøgning og CV sendes til Marianne Duus md@nordictours.dk. Vedhæft relevante eksamenspapirer, udtalelser og referencer og skriv, hvilken stilling du ønsker at søge og fremhæv, hvorfor vi lige skal vælge dig. 

HVORFOR ARBEJDE HOS NORDIC TOURS?

Vores internationale team arbejder kontinuerligt sammen om strategi, kundepleje og nye innovative produkter. Som medarbejder er du derfor med til at forme vores virksomheds fremtid. På studieture lærer du en række spændende destinationer at kende og får på den måde vores fantastiske produkter ind under huden.

Der er en god atmosfære på vores moderne kontorer i Frichsparken, hvor vi har udsigt over Århus Å og er i gåafstand fra centrum. De, der har lyst, har mulighed for at deltage i løb, strikkeklub og andre aktiviteter - se mere under Medarbejderaktiviteter. Flextid gør det muligt individuelt at tilpasse arbejdstiden i hverdagen. Vi er omfattet af en overenskomst mellem REJSA og Krifa - så vi har ordnede forhold og styr på pensionsordning, ekstra trivselsdage m.m.