Vi elsker engagerede og kompetente medarbejdere, der er med til at styrke og udvikle NORDIC TOURS. Efter corona har vi oplevet et stærkt comeback. Vi onboardede 10 fantastiske kolleger i 2022 og har foreløbig unboardet 5 kolleger i år. Men der er flere på vej. Vi har store forventninger til 2024 - og vi får brug for flere friske og ambitiøse kolleger her til efteråret. Vi har fortsat ledige stillinger som Operations Managers og Key Account Manager med tysk som et af fremmedsprogene. Vi mangler derudover 1 økonomimedarbejder samt 1 deltids IT-medhjælp. Derudover glæder vi os altid over at modtage uopfordrede ansøgninger - også til en spændende 2-årig elevuddannelse. Vi er en af Danmarks bedste og mest respekterede arbejdspladser inden for turismeerhvervet. Lad os høre, hvad du kan byde ind med!
Vi forventer til efteråret at have brug for 1-2 Key Account Managers til vores gruppeafdeling. Du forventes først og fremmest at være udadvendt, sprogstærk, innovativ og serviceminded.
Relevante sprog udover dansk og engelsk er først og fremmest tysk. Du kommer til at arbejde med aktiv bearbejdning af kunder - både telefonisk og skriftligt. Et par gange om året kan der blive tale om messer og kundebesøg i ind- og udland. Som kundeansvarlig for dine Key Accounts arbejder du selvstændigt med turforslag og tilbud og mailings og indgår evt. i årets katalogproduktion.
Brancheerfaring fra Incoming, bus- eller hotelbranchen vil være en fordel - men ikke noget krav. Kørekort B (almindelig bil) forventes.
Vi har brug for 1-2 skarpe Operations Managers. Du er først og fremmest struktureret, løsningsorienteret, sprogstærk og serviceminded. Relevante sprog udover dansk er primært engelsk, tysk og hollandsk. Du kommer til at arbejde telefonisk og skriftligt med booking og gennemførelse af rejser for vores B2B partnere i ind- og udland. Du kommer til at indgå i team med vores Key Account Managers og elsker at være den, der har det kølige overblik og styr på alle detaljer.
Du vil hurtigt komme til at arbejde som salgsbackup for de Key Account Managers du arbejder sammen med.
Ansøgning til disse to stillinget som hhv. Sælger og Salgsbackup sendes til Birthe Gierlevsen, Head of Groups. Ansøgningsfristen er 31. august 2023 - men vær i alle tilfælde hurtig på tasterne - send til bg@nordictours.dk. Husk at vedhæfte relevante papirer og anbefalinger.
IT-MEDHJÆLPER DELTID
Til hurtig tiltræden har vi brug for en deltids IT-koordinator / IT-supporter eller IT-medhjælper. Vi er selv eksperter i turisme, men ikke i IT. Derfor har vi brug for en deltidskollega, der er ekspert i IT og kan assistere os med brugersupport og være bindeled mellem os og vores IT-partner.
Hvis du er studerende på Ingeniør Højskolen, Datamatikerstuderende eller lign. og har lyst at bruge din viden i praksis ved siden af studiet, kan det være dig vi har brug for til løbende brugerhjælp, til at stå for diverse indkøb af udstyr og til at styre evt. IT-projekter hos os.
Du skal have kendskab til et klassisk cloudbaseret Microsoft miljø, Office pakken, printeropsætning og brugerstyring (Azure eller Active directory).
Interesseret i en deltidsstilling - typisk 3-4 timer om ugen - efter behov måske mere?
Så er det først til tasterne. Skriv til hm@nordictours.dk og fortæl om din baggrund, vedhæft CV og evt. referencer.
Vores økonomiafdeling er den næste, der skal styrkes på et tidspunkt. Måske er du også "crazy about numbers"? I så fald skriv til økonomichef Marianne Duus md@nordictours.dk allerede nu - eller hold øje med denne side.
ELEVER / PRAKTIKANTER / TRAINEES
Vi har stor erfaring med at uddanne elever og giver gerne dig en attraktiv 2-årig kontoruddannelse eller et skræddersyet traineeship inden for branchen. Uddannelsen kan sagtens ende med et tilbud om fastansættelse og spændende karriereforløb hos NORDIC TOURS. Ansøgning hurtigst muligt til Marianne md@nordictours.dk.
For alle ansøgere gælder det, at vi tilbyder et dynamisk og attraktivt arbejdsmiljø i grønne omgivelser i Frichsparken lige ved Ringgaden og Brabrandstien. Du finder os ved springvandet lige over café MiB. Vi har et erfarent team på 35 medarbejdere. Hos os kan du arbejde selvstændigt, få fleksibel arbejdstid, frihed under ansvar, pensionsordning og sundhedssikring - og sidst men ikke mindst stærke værdier og udviklingsmuligheder i en attraktiv branche!
Uopfordrede ansøgninger og CV sendes til Marianne Duus md@nordictours.dk. Vedhæft relevante eksamenspapirer, udtalelser og referencer og skriv, hvilken stilling du ønsker at søge og fremhæv, hvorfor vi lige skal vælge dig.
Vores internationale team arbejder kontinuerligt sammen om strategi, kundepleje og nye innovative produkter. Som medarbejder er du derfor med til at forme vores virksomheds fremtid. På studieture lærer du vores spændende destinationer at kende og får på den måde nogle fantastiske produkter ind under huden.
Vi har et godt arbejdsmiljø på hovedkontoret i Frichsparken, hvor vi har udsigt over Århus Å og er i gåafstand fra centrum. Har du lyst, kan du deltage i løb, strikkeklub, padeltennis og fredagsbar - se mere under Medarbejderaktiviteter. Flextid gør det muligt individuelt at tilpasse arbejdstiden i hverdagen. Vi er omfattet af en overenskomst mellem REJSA og Krifa - så vi har ordnede forhold og styr på pensionsordning, ekstra trivselsdage m.m.