NU UDVIDER VI VORES TEAM

Vi er altid på udkig efter engagerede, kompetente og motiverede medarbejdere, der gerne vil styrke NORDIC TOURS teamet og kollektivt være med til at vækste og udvikle virksomheden. Aktuelt er vi i september 2021 begyndt at ansætte igen - vi har foreløbig kunnet byde velkommen til Julia og Anna. Eftersom vi har en fyldt ordrebog til 2022, skal vi i gang med at udvide vores team med yderligere 6-7 medarbejdere, så vi er klar til en forrygende sæson. Vores aktuelle jobtilbud opslået 18. oktober finder du nedenfor.

LEDIGE STILLINGER / NYE OPSLAG


SALG OG BOOKING / OPERATIONS MANAGER

Vi søger strukturerede, sprogstærke og engagerede kollegaer inden for Operations i hhv. vores gruppeafdeling og vores FIT-afdeling.  

Du er stærk i ét eller flere fremmedsprog og har gerne erfaring fra turisme- eller rejsebranchen. Du er i tæt samarbejde med vores Key Account Managers og Sales Managers med til at opbygge og sikre et godt samarbejde med vores professionelle B2B-partnere rundt omkring i Europa. Du har ansvaret for deres grupper eller individuelle gæster når de er undervejs. Du har styr på bookinger, deltagerlister, individuelle ønsker og udfordringer. Du elsker at få noget fra hånden – og sætter en ære i at alting klapper!  

Du forventes at være

  • Struktureret
  • Udover dansk beherske engelsk, tysk, hollandsk eller fransk på højt niveau
  • Sætte en ære i at planlægge alt til mindste detalje
  • Både omhyggelig og effektiv på tasterne
  • Kunne bevare overblikket i stressende situationer
  • Være løsningsorienteret og tage ansvar
  • Være serviceminded, udadvendt og god til samarbejde
  • Være en positiv teamplayer der er med til at skabe arbejdsglæde

Vi tilbyder til gengæld et attraktivt arbejdsmiljø i Frichsparken lige ved Ringgaden og Brabrandstien. Du kommer til at arbejde med frihed under ansvar. Vi har et godt og erfarent team på aktuelt 27 medarbejdere. Vi giver dig en fleksibel arbejdsdag, pensionsordning og stærke værdier! Mulighed for deltid. 

Ansøgning sendes til afdelingsleder Birthe Gierlevsen på bg@nordictours.dk. Vedlæg relevante papirer og anbefalinger og begrund, hvorfor det lige er dig vi har brug for. Ansøgningsfrist 31.10.21.
 

INDKØB / OPERATIONS MANAGER

Vi søger en struktureret Operations Manager til vores Contracting. Contracting står for det samlede indkøb og er absolut central i virksomheden og har en vigtig funktion som firmaets maskinrum.

Dine ansvarsområder er primært at samarbejde med Contract Managers om forhandlinger, analysere forskellige typer data og udarbejde statistikker, opdatere det centrale system og gennemgå mange forskellige typer af kontrakter.  

Du forventes at være

  • Struktureret og grundig
  • Erfaren bruger af MS Office – især Excel
  • Gerne kendskab til Microsoft Dynamics NAV
  • Nysgerrig på IT og fokus på optimering af processer
  • Dansk på modersmålsniveau og gerne engelsk eller tysk på højt niveau
  • Kunne bevare overblikket og prioritere – også når der er fart på
  • Være en positiv teamplayer der er med til at skabe arbejdsglæde

Vi tilbyder til gengæld et attraktivt arbejdsmiljø i Frichsparken lige ved Ringgaden og Brabrandstien. Vi har et godt og erfarent team på aktuelt 27 medarbejdere. Vi giver dig frihed under ansvar, fleksibel arbejdstid, pensionsordning og stærke værdier! Mulighed for deltid. 

Ansøgning sendes til afdelingsleder Michael Nissen mn@nordictours.dk, der også gerne besvarer spørgsmål på forhånd på +45 8832 0031. Vedhæft relevante papirer og anbefalinger og begrund, hvorfor det lige er dig vi har brug for. Ansøgningsfrist: 31.10.21.


BOGHOLDERI / ACCOUNTANT MANAGER

Vi søger en dygtig og struktureret medarbejder til vores økonomiafdeling. I afdelingen vil du sammen med 2 kollegaer og økonomichefen bl.a. arbejde med debitor- og kreditorbogholderi - herunder kontrol af købsfakturaer. Du vil også arbejde med afstemning af bankkonti mv. til brug for udarbejdelse af måneds- og årsregnskab. Du vil også kunne arbejde med salgsstatistikker, analyser af dækningsbidrag m.m.

Du forventes at være

  • Pligtopfyldende og at udpræget ordensmenneske
  • Erfaren bruger af MS Office – især Excel - og generel god IT-forståelse
  • Gerne kendskab til Microsoft Dynamics NAV og Document Capture
  • Elsker at tage initiativ og arbejde selvstændigt
  • Udadvendt, energisk og serviceminded
  • Dansk på modersmålsniveau og engelsk på kommunikationsniveau
  • Kunne bevare overblikket – også når der er travlt
  • Være en positiv teamplayer der er med til at skabe arbejdsglæde

Vi tilbyder til gengæld et attraktivt arbejdsmiljø i Frichsparken lige ved Ringgaden og Brabrandstien. Vi har et godt og erfarent team på aktuelt 27 medarbejdere. Vi giver dig frihed under ansvar, fleksibel arbejdstid, pensionsordning og stærke værdier! Mulighed for  deltid.

Ansøgning sendes til økonomichef Marianne Duus md@nordictours.dk, der også gerne besvarer spørgsmål på forhånd på +45 8932 1112. Vedhæft relevante papirer og anbefalinger og begrund, hvorfor det lige er dig vi har brug for. Ansøgningsfrist: 31.10.21.

HVORFOR ARBEJDE HOS NORDIC TOURS?

Vores internationale team arbejder kontinuerligt sammen om strategi, kundepleje og nye innovative produkter. Som medarbejder er du derfor med til at forme vores virksomheds fremtid. På studieture lærer du en række spændende destinationer at kende og får på den måde vores fantastiske produkter ind under huden.

Der er en god atmosfære på vores moderne kontorer i Frichsparken, hvor vi har udsigt over Århus Å og er i gåafstand fra centrum. De, der har lyst, har mulighed for at deltage i løb, strikkeklub og andre aktiviteter - se mere under Medarbejderaktiviteter. Flextid gør det muligt individuelt at tilpasse arbejdstiden i hverdagen. Vi er omfattet af en overenskomst mellem REJSA og Krifa - så vi har ordnede forhold og styr på pensionsordning, ekstra trivselsdage m.m.