Vi elsker engagerede og kompetente medarbejdere, der er med til at styrke og udvikle NORDIC TOURS. I sæson 2022 oplevede vi et stærkt comeback og fik onboarded 10 fantastiske nye kolleger. Vi har store forventninger til 2023 - og vi får brug for flere friske og ambitiøse kolleger i løbet af året. Konkret skal vi snarest have besat en række spændende stillinger som Operations Managers - hhv. i vores Indkøbsafdeling og i Salg/Booking - se nedenfor. Derudover glæder vi os altid over at modtage uopfordrede ansøgninger - vi er en af Danmarks bedste og mest respekterede arbejdspladser inden for turismeerhvervet. Lad os høre, hvad du kan byde ind med!
Vi søger en struktureret Operations Manager til vores indkøb/contracting, der spiller en central rolle som firmaets maskinrum. Som backoffice medarbejder skal du primært assistere vores Contract Managers med forhandlinger, analyser og statistikker samt opdatere det interne system med indkøbspriser, allotments og betingelser.
Vi har ikke specifikke krav til uddannelse, men vurderer mere din tekniske kunnen og tilgang til problemstillinger. Du forventes at være erfaren bruger af Microsoft Excel og må gerne have kendskab til Dynamics NAV. Firmaets officielle sprog er dansk, så dette skal tales på modersmålsniveau og engelsk skal være på højt niveau. Forståelse af andre skandinaviske sprog er en fordel.
Dine vigtigste personlige kvalifikationer er struktur, ansvarsbevidsthed og et stort servicegen. Derudover passer du perfekt til jobbet, hvis du kan genkende dig selv i følgende:
- Du trives med at have mange bolde i luften og forstår at organisere, prioritere og eksekvere i et pænt tempo.
- Du vil gerne have at tingene ser helt rigtige ud.
- Du elsker at arbejde med store mængder tal og data.
- Du har øje for at optimere processer og gøre tingene smartere.
- Du forstår betydningen af at være en del af det centrale maskinrum, hvor din succes måles på, hvor effektivt og serviceminded du hjælper alle dine kolleger videre!
Vi tilbyder et dynamisk og attraktivt arbejdsmiljø i grønne omgivelser i Frichsparken lige ved Ringgaden og Brabrandstien. Du finder os lige over café MiB. Vi har et erfarent team på 35 medarbejdere. Hos os kan du arbejde selvstændigt, få fleksibel arbejdstid, frihed under ansvar, pensionsordning og sundhedssikring - og sidst men ikke mindst stærke værdier og udviklingsmuligheder i en attraktiv branche!
Ansøgning med relevante papirer og anbefalinger sendes til Michael Nissen, Head of Contracting mn@nordictours.dk. Fristen er udløbet - vi har indkaldt de udvalgte ansøgere til samtaler.
Vi har stor erfaring med at uddanne elever og giver dig gerne en grundig 2-årig kontoruddannelse eller et skræddersyet traineeship inden for branchen. Uddannelsen kan sagtens ende med et tilbud om fastansættelse og spændende karriereforløb hos NORDIC TOURS.
For alle ansøgere gælder det, at vi tilbyder et dynamisk og attraktivt arbejdsmiljø i grønne omgivelser i Frichsparken lige ved Ringgaden og Brabrandstien. Du finder os ved springvandet lige over café MiB. Vi har et erfarent team på 35 medarbejdere. Hos os kan du arbejde selvstændigt, få fleksibel arbejdstid, frihed under ansvar, pensionsordning og sundhedssikring - og sidst men ikke mindst stærke værdier og udviklingsmuligheder i en attraktiv branche!
Uopfordrede ansøgninger og CV sendes til Marianne Duus md@nordictours.dk. Vedhæft relevante eksamenspapirer, udtalelser og referencer og skriv, hvilken stilling du ønsker at søge og fremhæv, hvorfor vi lige skal vælge dig.
Vores internationale team arbejder kontinuerligt sammen om strategi, kundepleje og nye innovative produkter. Som medarbejder er du derfor med til at forme vores virksomheds fremtid. På studieture lærer du vores spændende destinationer at kende og får på den måde nogle fantastiske produkter ind under huden.
Vi har et godt arbejdsmiljø på hovedkontoret i Frichsparken, hvor vi har udsigt over Århus Å og er i gåafstand fra centrum. Har du lyst, kan du deltage i løb, strikkeklub, padeltennis og fredagsbar - se mere under Medarbejderaktiviteter. Flextid gør det muligt individuelt at tilpasse arbejdstiden i hverdagen. Vi er omfattet af en overenskomst mellem REJSA og Krifa - så vi har ordnede forhold og styr på pensionsordning, ekstra trivselsdage m.m.